miercuri, 21 august 2013

Primele produse de la Marionnaud

Bună, fetelor!

Cu ceva timp în urmă am intrat pentru prima dată într-un magazin Marionnaud. M-am plimbat printre rafturi și am observat că au foarte multe produse interesante, dar și prețuri cam piperate. M-am oprit asupra unei game de produse mai accesibile ca preț, din dorința de a le testa, dar și pentru că aveam nevoie de câteva produse de îngrijire.



1. Gel de curățare cu extract de mango și coacăze


- textura este ca a unui gel
- este incolor
- formează o spumă fină ce curăță și demachiază foarte bine
- nu conține parabeni
- este destinat unui ten gras, acneic
- potrivit pielii sensibile deoarece este blând și nu provoacă iritații
- miros discret, a coacăze ( mirosul este puțin cam artificial)
- am plătit pe acest produs prețul de 19 lei, fiind la reducere


2. Exfoliant pentru picioare


- produsul este abraziv, dar și hidratant
- are un miros ușor mentolat, dar cam artificial
- oferă senzație de răcorire pielii, fiind perfect pentru picioarele obosite
- l-am luat la reducere cu 16 lei


3. Cremă de ochi cu extract de zmeură și complex de peptide


- textura produsului este lejeră
- nu conține parabeni, ceea ce este un lucru foarte bun
- diminuează aspectul cearcănelor
- prețul este de 33 lei


4. Cremă hidratantă de față SPF 15


- conține extract de fructe goji berry și papaia
- textura este lejeră
- oferă protecție solară
- matifiază
- nu conține parabeni, uleiuri minerale, nici sulfați de sodiu, fiind potrivită pentru pielea sensibilă
- miroase foarte bine, a papaia
- costă 44 lei


5. Set de 3 minipâlnii


- aceste pâlnii sunt foarte bune atunci când dorim să preparăm acasă diferite seruri sau loțiuni. Eu am folosit produsul când am preparat loțiunea tonică pe care v-am arătat-o aici.  
- am luat produsul cu 3 lei, prețul fiind redus de la 10 lei


6. Mostră de parfum Shalimar de la Guerlain


- este un parfum elegant, puternic, ușor dulce


După o folosire mai îndelungată a produselor pe care vi le-am arătat, voi reveni cu review-uri. Voi le-ați încercat?

2 comentarii:

  1. cel mai mult ma tenteaza scrubul de picioare, probabil ca sunt obsedata de scruburi :).

    sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere