luni, 19 august 2013

Prima comanda feelunique


Buna, fetelor!

Saptamana incepe cu o comanda pe site-ul feelunique.com . Nu am cumparat multe produse deoarece nu stiam la ce sa ma astept, fiind prima oara cand comand pe acest site.  Coletul a sosit in 5 zile lucratoare, iar expedierea a fost gratis. Suna bine, nu?



1. Spuma autobronzanta St. Moriz


 Am facut un review acestui produs aici.
 Pret: 4.99 lire

2. Manusa pentru aplicarea autobronzantului


Pret: 2.99 lire
Nu am testat produsul inca, dar il voi folosi si voi reveni cu detalii.

3. Perie Tangle Teezer





Pret: 10,20 lire
Am auzit numai lucruri bune despre aceasta perie si mi-am dorit-o de foarte mult timp. Acum ca am cumparat-o in sfarsit, sunt foarte nerabdatoare sa o testez. Sper sa se ridice la inaltimea asteptarilor mele.


Va doresc o saptamana linistita si insorita!
xo xo xo

8 comentarii:

  1. Atat de repede a sosit? ti-a venit ca si colet normal la posta ? eu am comanda facuta din 9 iulie, am reclamat ca nu am primit, mi-au retrimis si acum astept sa ajunga...daca se fac iar 28 de zile si nu ajunge, voi cere banii inapoi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coletul a sosit la posta, nu la cea vamala. Pe site scrie ca o comanda are nevoie de 5-10 zile pentru a ajunge la destinatar, de aceea mi se pare suspect ca la tine au trecut 28 zile. Sper sa iti primesti coletul curand!

      Ștergere
  2. Follower# 111
    Lovely Blog :)
    Enjoyed reading the Posts.
    Following you. I hope you follow back and return the support too :D
    Cheers!
    http://beautydrugs.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks! I already visited ur blog and i have to say that it's nice. I will follow u too. :)

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu placere! si acolo am un wishlist kilometric :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Iti doresc sa iti cumperi toate produsele din wishlist! xo

      Ștergere