luni, 28 ianuarie 2013

Avon Shopping

Bună, fetelor!

A sosit momentul să vă prezentăm ce ne-am cumpărat de la Avon din campania 02/2013. Sperăm ca această postare să vă inspire. Produsele sunt:

 

 
 În postarea în care vă arătam ce produse ne-am cumpărat  din campania 01/2013, v-am spus că am comandat setul format din parfumul Rare Gold și crema de corp cu unt de shea și trufe de ciocolată. Atunci a sosit numai parfumul, dar la această comandă am primit și crema. Miroase așa de bine!!! Catifelează imediat ce este aplicată pe piele.


 Spray de corp cu extracte de violetă și lychee. Are un miros proaspăt, de violete. Costă 10,99 lei.


 
Cremă abrazivă pentru picioare - are un miros mentolat și costă 10,99 lei.
 

 
 Lac de unghii Color Me Pretty - am ales nuanța Green Morph. Este o nuanță interesantă, maro ciocolatiu cu reflexii verzi. L-am și aplicat pe unghii și arată foarte bine. Costă 7,99 lei.


 Creion retractabil pentru buze - nuanța aleasă este Pink Bouquet. Nuanța de roz închis este foarte drăguță!
Costă 9,99 lei.
 
 Din cauza luminii, camera nu a surprins nuanța reală. Este cu o nuanță mai închisă.


Voi ce v-ați mai cumpărat de la Avon? Ce produs preferați?

Vă dorim o zi liniștită și frumoasă! xo xo xo


Un comentariu:

  1. I saw something in the persun which would interest you.
    http://www.persunmall.com/affiliate.html

    RăspundețiȘtergere