vineri, 4 ianuarie 2013

Unboxing Lush

Bună, fetelor!

Uraaa!!! Suntem foarte bucuroase deoarece astăzi a sosit coletul cu bunătăți de la Lush. Cum am deschis pachetul, un miros plăcut a învăluit întreaga încăpere. Cu siguranță, produsele Lush ne-au făcut ziua mai bună, iar parfumul lor încântător ne-a binedispus. Dorim să împărtășim cu voi, dragele noastre, bucuria deschiderii acestui colet și descoperirea unor produse minunate.

 

 



 


 Săpun North Pole - are un miros dulce-mentolat, are o textură cremoasă, iar la atingere se topește în mână. Costă 26,80 lei.

 Săpun Northern Lights - am cumpărat două bucăți. Miroase a limonadă, iar textura este de asemenea cremoasă. Fiecare săpun a costat 25,80 lei.

 Săpun Mr. Punch - are un miros dulce și fructat. La atingere se simte hidratant. Acest săpun costă 26,80 lei.

 Gel de duș Twilight - am ales unul la 250g și două la 500g. Miroase așa de bine, a lavandă și caramel. Produsul conține foarte multe particule de sclipici argintiu. Gelul de duș la 250g costă 57,80 lei, iar la 500g 96,80 lei.

 Gel de duș Snow Fairy - în primul rând ne atrage culoarea lui roz, iar mirosul dulce și feminin ne încântă simțurile. Conține mici particule de sclipici, ceea ce ne duce cu gândul la zâne și prințese. Pentru 250g am plătit 54,80 lei.



Deodorant T'eo - cel mai bun deodorant pe care l-am folosit până acum! Costă 36,80 lei.


 Am primit cadou spumantul de baie Christmas Eve Bub deoarece comanda a depășit valoarea de 200 de lei. Acesta miroase a lavandă și conține sclipici. Este perfect pentru o baie fierbinte cu multă spumă.


Ne-am comandat mai multe Lush goodies deoarece am beneficiat de o reducere de 50% pentru produsele din gama de Crăciun. Oferta este valabilă până pe 6 ianuarie, așa că puteți beneficia și voi de aceasta.

9 comentarii:

  1. ce de bunatati pe acolo!

    sa le folositi cu placere :).

    RăspundețiȘtergere
  2. vaiiii....si eu astept cu nerabdare produsele Lush comandate de mine cu ocazia reducerilor <3 <3 sa le folositi cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm.. ce de bunatati.. ... cred ca miros demential toate.. :)

    sa le folositi cu placere!

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!Scuze de deranj, dar as avea o intrebare despre comenzile lush.Acum 6 zile am pus si eu una, am primit mailul de confirmare si de atunci e inca in asteptare.Ma intrebam cat le ia pana sa trimita comanda(+5 sau 6 zile pentru ca sunt trimise prin Posta)

    Multumesc anticipat si sa folositi si voi produsele cu multa multa placere!

    pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Produsele Lush au sosit in 5 zile de la primirea confirmarii. Nu ni s-a intamplat niciodata ca produsele sa nu soseasca. Credem ca este mai bine sa iei legatura cu cei de la Lush si sa mergi la posta si sa intrebi daca este un colet pe numele tau la ei. Speram ca vei primi produsele in cel mai scurt timp. Hugs

      Ștergere