marți, 15 ianuarie 2013

Unboxing Dacic Cool

Bună, fetelor!

Cu ocazia sărbătorii de Sfântul Ion, cei de la Dacic Cool au avut ca promoție dublarea comenzii pentru cei care poartă numele Sfântului. Am profitat și noi de această ocazie și am plasat o comandă, de fapt, chiar prima. Să începem despachetarea coletului!

 



 Gel antiacneic Acneogel - l-am încercat deja de câteva ori și până acum dă semne că își face treaba. Prețul acestui gel este de 5,99 lei.

 Ceai de rozmarin - o cutie conține 25 plicuri ambalate separat și costă 2,6 lei.

 Tinctură de Aloe Vera - o sticluță de 50 ml costă 7,94 lei.

Echina Vit. C -  pentru a ne proteja de răceală obișnuim să folosim Echinachea și Vitamina C, de aceea ne-am bucurat mult când am găsit acest supliment alimentar care le conține pe ambele. O cutie costă 14,88 lei.

 Cremă antirid - până acum am folosit o monodoză și am observat că această cremă lasă tenul fin și hidratat. O cutie costă 11,41 lei.

 Cremă contur pentru ochi cu colagen și lăptișor de matcă - ni s-a părut foarte interesantă asocierea acestor  ingrediente. Nu am încercat acest produs până acum, dar cu singuranță o vom face. O cremă costă 59 lei.

 Tinctură de Echinacea - am cumpărat-o pentru a adăuga câteva picături în ceai pentru o protecție sporită împotriva gripei și a răcelii. O sticluță costă 7,94 lei.

 Miere de albăstrele - sincer, am avut câteva emoții când am comandat această miere deoarece nu știam dacă borcanul va ajunge intact. Am rămas plăcut impresionate de felul cum acestea au fost ambalate cu o mare grijă. Mierea costă 22 lei.

Acestea au fost produsele comandate de noi. Acum să trecem la produsele pe care le-am primit de la Dacic Cool.

 Gel de întreținere corporală anticelulitic Supliform, în valoare de 7, 81 lei.

 Ceai de mentă - 2,6 lei
Ceai de echinacea - 2,6 lei

Gel contur ochi - suntem foarte curioase dacă va avea efecte benefice. Acesta costă doar 5,99 lei.

Cu siguranță Dacic Cool și-a adăugat la lista de clienți fideli și mulțumiți încă trei persoane. Suntem foarte încântate de produse, de modul în care acestea au venit ambalate, de minunata și inedita promoție de a dubla comanda. Mulțumim și felicitări, Dacic Cool!

Vă dorim o zi minunată! xo xo xo

11 comentarii:

  1. sa le folositi cu placere.

    se poate o postare despre ceaiul cu echinaceea? :) ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim, Alina! Avem o postare în care am vorbit despre echinacea. Aceasta se numește "Aliatul tău - Minunea din natură". xo

      Ștergere
  2. Numai bunătăți ati ales, fetelor!
    Astept si eu un colet de la ei, de ziua de nastere (tot cu dublarea produselor aplicata). Eu am luat aproape numai vinuri. Sunt excelente cele de Corcova si au gusturi foarte plăcute, ușor feminine.
    Abia astept, mi-ati facut asa o pofta cu pachetul vostru bogat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa te bucuri de produsele comandate. Noi suntem in perioada de testare, fiind prima oara cand comandam la Dacic Cool. Pana acum ne incanta promotia de dublare a comenzii, preturile mici si rapiditatea expedierii coletelor. Iti multumesc ca te-ai oprit pe blogul nostru! xo

      Ștergere
  3. sa le folositi pe toate cu placere
    si eu am dat comanda la DacicCool pe 2 ian si am primit dublarea comenzii
    nu mi-au dublat toate produsele dar am primit altele in schimb si am fost multumita
    am primit si eu crema antirid pe care i-am dat-o mamei mele.. :)

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult! Chiar dacă uneori nu se dublează cu aceleași produse, aceasta promotie este minunata si binevenita. Hugs

      Ștergere
  4. f misto magazinul asta, tot ce am comandat de la ei mi-a fost super folositor si urmeaza sa imi fac planul pentru o noua comanda, cu ajutorul spirulinei si al drajeurilor de omega 3-6 toamna iarna 2012 si inceputul anului 2013 le-am inceput fara problemele clasice care ma iubesc pe mine mult :)(viroze, infectii alte gatului/ urechii ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omega 3-6-9 este o combinatie de uleiuri nutritive care intaresc sistemul imunitar. De aceea nu uitam ca in fiecare zi sa ne luam capsulele de Omega 3-6-9. Multumim pentru comentariu! xo

      Ștergere
  5. Si eu ma numar printre clientii multumiti!Sunt foarte bune produsele de pe site-ul lor si serviciile acestora sunt deosebite.SUnt o firma care zic eu ca se respecta si ne respecta!
    Va pup!Astept noi pareri amanuntite despre unele produse!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce vom folosi un timp mai indelungat aceste produse, cu siguranta vom reveni cu un review. Hugs

      Ștergere
  6. Si eu sunt o clienta fidela a magazinului online daciccool.

    Ai facut cumva un review la crema de ochi de la Apimond? M-ar interesa :-)!

    RăspundețiȘtergere