vineri, 11 ianuarie 2013

Boots from Miniprix

 Bună, fetelor!

Ieri ne-am oprit în magazinul Miniprix din Otopeni deoarece știam că au niște reduceri destul de substanțiale. Nu știam exact despre ce este vorba, dar ne-am lămurit atunci când am aruncat o privire asupra produselor: unele aveau etichetă albastră ce indica o reducere de 30%, iar altele aveau o etichetă roșie ce sugera o reducere de 50%. Bineînțeles, am încercat să ochim acele produse cu etichetă roșie. Am luat rafturile la rând și am găsit câteva perechi de ghete care nouă ne plac foarte mult. 
 
 


 
Aceste cizme sunt perfecte pentru o vreme frumoasă de primăvară sau toamnă deoarece nu sunt îmblănite, iar în partea superioară au inserate fâșii de material. Sunt perfecte pentru a fi purtate cu skinny jeans, rochie sau pantaloni scurți. Prețul inițial era de 79 lei, dar am plătit pe ele doar 31,6 lei.


Următoarea pereche a fost aleasă deoarece are talpa joasă, culoarea poate fi asortată cu ușurință la foarte multe ținute, iar prețul plătit a fost foarte mic -24,5 lei. Sunt perfecte pentru a fi purtate la serviciu sau la școală deoarece sunt foarte comode și ușoare. Nu sunt îmblănite, deci va trebui să așteptăm să vină primăvara pentru a le putea încălța.


 
Aceste ghete sunt foarte comode și au o culoare plăcută. Arată mult mai bine fără acele franjuri, de aceea am decis să le îndepărtăm. Prețul inițial era de 49 lei, dar am plătit doar 24,5 lei pe ele.



 
Undeva aruncate pe un raft am găsit aceste ghete care arătau destul de rău deoarece erau cam șifonate. Cataramele au atras atenția și, la o privire mai atentă, am descoperit o pereche de ghete foarte frumoase. Au tocul jos, sunt puțin ascuțite, iar cataramele aurii le dau un look foarte aparte. Prețul lor era de 49 lei, dar le-am luat la jumătate de preț.  


Aceste ghete sunt incredibil de ușoare și comfortabile, cu toate că au toc. Culoarea lor reală este ciocolatiu, însă nu am reușit să o surprindem în fotografii. Nu am beneficiat de reducere pentru aceste ghete, prețul lor fiind de 98 lei.

Nu știm cât mai puteți beneficia de reduceri, dar merită să dați o fugă în magazinele Miniprix poate găsiți ceva care vă place. Prețurile produselor sunt mici, în special ale celor care beneficiază de reducere. Tot ce trebuie să faceți este să vă înarmați cu răbdare și să fiți foarte atente la detalii deoarece unele dintre produse au defecte.




6 comentarii:

  1. Imi plac ghetutele din ultima poza :) sa le purtati pe toate cu drag! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le purtati sanatoase!

    Ai dreptate, foarte multe dintre produsele aparute in ultima vreme in magazinele Miniprix si pe site au defecte sau sunt de calitate indoielnica. Daca nu esti cu ochii patru si nu studiezi foarte bine produsele, risti sa dai banii pe ceva care nu poate fi utilizat deloc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Produsele cumparate online sau din magazin se pot returna daca au fost cumparate la pret intreg. Oricum, este destul de neplacut sa dai comanda si sa primesti produse cu defecte.

      Ștergere
  3. Prima si ultima pereche sunt foarte frumoase. Le-as purta cu placere.

    RăspundețiȘtergere