luni, 21 ianuarie 2013

Haul: Goodies from Miniprix

Bună, fetelor!

În noaptea de Revelion cei de la Miniprix au avut reduceri de 30% la toate articolele. Și cum se cuvenea să-i urăm bun venit noului an decât cu niște cumpărături online? Nici n-am stat mult pe gânduri și am plasat o comandă. După trei săptămâni de așteptare, iată produsele:


 Aceste cizme sunt comode, călduroase, partea de jos este din cauciuc, iar partea de sus este dintr-un material impermeabil. Sunt perfecte pentru primăvara ce stă să vină. Cizmele au costat 78,4 lei.

 Acești pantofi sunt foarte comozi. Tocul nu este prea înalt, așa că sunt perfecți pentru a fi purtați la serviciu și la școală. O pereche a costat 23,7.


 Aceste cizme sunt perfecte pentru primăvară sau toamnă, dar nu și pentru o vreme ploioasă deoarece în partea de sus au material. Au costat 48,3 lei.

 
Aceste cizme sunt foarte drăguțe, perfecte pentru a fi purtate cu blugi skinny și cu o jachetă de piele. Au costat 71,20 lei.


 Această cămășă este foarte frumoasă și feminină. Trebuie purtată cu un top deoarece este transparentă. Materialul este foarte fin, iar printul floral parcă ne duce cu gândul la vremea frumoasă pe care o așteptăm cu toții. Cămășuța a costat doar 33 lei.

 

 Am mai cumpărat niște tricouri care ni s-au părut interesante din cauza biluțelor colorate care sunt aplicate pe acesta. Când le-am primit am fost curioase cum este materialul și trebuie să vă spunem că aceste tricouri sunt așa moi! Se simt foarte plăcut pe piele. Fiecare tricou a costat 33 lei.


 Această cămășă este puțin cam scurtă, dacă ridici mâinile se ridică până în talie, de aceea trebuie purtată cu un top. Este perfectă cu o fustă creion cu talie înaltă. A costat 39 lei.


 Pantalonii sunt simpli și se așează bine pe corp. Sunt făcuți dintr-un material mai gros, rezistent, iar prețul de 42 lei care a fost plătit pentru aceștia este chiar un chilipir având în vedere prețurile din magazine.


 
 Această rochie este de la Primark, vine împreună cu o curea, iar materialul este de calitate. A costat 45 lei. Love it! Este așa drăguță și feminină! 


 
 O altă rochie cumpărată de la Miniprix este aceasta. Materialul este ușor și fin, rochia este prevăzută cu un cordon în jurul taliei, iar pe piept și în zona poalelor prezintă niște detalii dantelate, foarte feminine de altfel. A costat numai 39 lei.

 

 Jacheta este foarte frumoasă și este 100% lână. A costat 98 lei.


 Aceste agrafe au floarea din piele și au costat 9 lei.



 Tot de la accesorii am ales și aceste două seturi de agrafe. Fiecare set a costat 2 lei.

Voi ce v-ați mai cumpărat de la Miniprix? Poate ne dați idei pentru următoarele sesiuni de shopping. Sperăm că v-am inspirat puțin asupra unor produse care chiar merită cumpărate după părerea noastră.
Vă dorim o zi minunată! xo xo xo

6 comentarii:

  1. Ce lucruri frumoase ati achizitionat.Prima camasa este adorabila.La fel si accesoriile.Sa le purtati cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. prima pereche de cizme si tricourile cu bulinute sunt total pe gustul meu :).

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa fac si eu o postare gen haul miniprix.. pentru ca am facut vreo 3 comenzi dar nu am apucat sa scriu despre produse.. :D
    sa folositi cu placere tot ce ati luat.. sunt tare frumoase
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru urare! Chiar suntem curioase in legatura cu achizitiile tale, poate ne dezvalui niste articole pe care noi nu le-am observat pe site. Asteptam postarea ta. Te imbratisam cu drag!

      Ștergere