joi, 17 ianuarie 2013

My Current Skin Care Routine - Simona

Bună, fetelor!

Astăzi eu sunt la rând pentru a vorbi despre rutina mea zilnică pentru îngrijirea tenului și a corpului. Eu am tenul mixt, cu tendințe de îngrășare în zona T și cu tendințe de uscare în zona obrajilor. De aceea este foarte important pentru mine să folosesc produse care corespund tipului meu de piele. În acest moment rutina mea zilnică arată așa:


Pentru față folosesc:
                                 

  Pentru zilele când port machiaj îmi place să mă demachiez folosind șervețele demachiante de la Pure. Acestea înlătură foarte bine machiajul și dau prospețime tenului. Pentru a îndepărta impuritățile tenului folosesc gelul de curățare Pineapple Enzyme Facial Cleanser de la Alba Botanica (curăță foarte bine și ține imperfecțiunile departe). Pentru tonifiere folosesc loțiunea Deep Cleasing Lotion de la Clean&Clear (curăță tenul de sebum, împrospătează pielea, curăță porii și luptă împotriva acneei).


 Pentru exfolierea tenului folosesc de două ori pe săptămână Facial Creamy Scrub Apricot de la Freeman. Are o textură cremoasă, este delicat cu tenul, lasă pielea catifelată, netedă și hidratată.

 După ce am aplicat loțiunea tonică, pentru ca acneea să nu apară, folosesc tratamentul antiacneic Grease Lightning de la Lush. Pentru a-mi hidrata tenul, pe timpul zilei folosesc crema pentru față de la Iseree. Îmi place că  ajută fondul de ten să se aplice mai bine, hidratează și catifelează tenul. Folosesc crema Rejuvenating Cream de la Alpha-H pentru a-mi hidrata tenul pe timpul nopții. Conține acid glicolic și vitamina C, ingrediente perfecte pentru un ten frumos. Am atins pragul vârstei (24 ani) la care trebuie să încep să folosesc produse care să prevină apariția ridurilor, de aceea pentru a ține cearcănele și ridurile departe de zona ochilor, am ales să folosesc Ulei de migdale.

Pentru corp folosesc:

 Îmi place foarte, foarte mult scorțișoara, de aceea în sezonul rece îmi place să folosesc gelurile de duș cu această aromă. În această iarnă folosesc gelul de duș Spiced Apple Bodywash de la MillCreek Botanicals. Miroase a măr și scorțișoară și îmi place muuult! Pentru a avea o piele catifelată și frumoasă folosesc de două ori pe săptămână untul de corp Aqua Mirabilis de la Lush. Are un miros plăcut, floral și conține coji de migdale măcinate care îndepărtează celulele moarte.

Pentru hidratarea buzelor folosesc The yellow stick de la Cococare care conține 100% unt de cacao. Pentru mâini folosesc Cremă pentru mâini cu ulei de cătină și măsline de la Cosmetic Plant. Îmi place această cremă deoarece hidratează, catifelează și se absoarbe rapid în piele. Pentru corp folosesc loțiunea Spiced Apple Lotion de la MillCreek Botanicals. Are aceeași aromă ca și gelul de duș. Pentru o loțiune se păstrează destul de mult timp mirosul pe piele. Aaa... hidratare și miros de scorțișoară... Îmi place! :)

Sper ca această postare să vă fie utilă. Dacă doriți să citiți un review pentru unul dintre aceste produse, vă rog să-mi spuneți acest lucru într-un comentariu.
Cu mult drag, Simona xo

12 comentarii:

  1. de unde se pot achizitiona aceste servetele demachiante in afara de acel magazin din Ploiesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut mai multe căutări și am găsit aceste șervețele pe site-ul amazon.co.uk la prețul de 2,99 lire.

      Ștergere
    2. multumesc, dar cam greu cu amazon.
      poate va reveni magazinul lor online, pacat ca nu mai functioneaza
      Am vazut totusi produsele lor pe allshops.ro si ce surprinsa am fost sa va preturi asa mici si o multime de produse tentante.
      Poate cand mai mergeti in magazinul cu pricina le spuneti sa redeschida online pentru ca sunt multe fete care si-ar dori produsele lor ;)

      Ștergere
    3. Le-am vazut si in farmaciile Catena la pretul de 6 lei.

      Ștergere
    4. Multumesc pentru informatie, Gianina! Nu stiam ca se pot gasi si la Catena. E bine de stiut! xo

      Ștergere
  2. Acelasi tip de ten il am si eu asa ca am citit cu si mai mare placere postarea. Referitor la crema pentru față de la Iseree: ti-a provocat vreo neplacere de genul cosuri, puncte negre, cosuri sub piele, etc. ??
    Va pup! :*
    Sunshine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când am început să folosesc crema am avut ceva emoții, dar am rămas plăcut impresionată. Nu mi-a provocat nicio neplăcere. xo

      Ștergere
  3. gelul si lotiunea de corp cred ca miros delicios :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte delicios! Sunt o mare fană a mirosului de scorțișoară, iar cele două produse sunt preferatele mele. Pupici

      Ștergere
  4. Ce ma mai tenteaza gelul de dus :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum l-am văzut pe site-ul iHerb, mi-a rămas gândul la el. A trebuit să-l am! Hugs

      Ștergere
  5. Mulțumesc mult! Cu siguranță voi face o vizită blogului tău. Îți doresc un an plin de reușite! xo

    RăspundețiȘtergere