marți, 8 ianuarie 2013

New Picks from Avon

Bună, fetelor!

Pentru astăzi am ales să vă prezentăm produsele pe care ni le-am cumpărat de la Avon din campania 01/2013. Nu am ales multe produse, dar suficiente pentru a ne satisface nevoia de a face cumpărături. Și, în plus, am vrut să încercăm câteva produse noi.


 Am comandat setul format din parfumul Rare Gold și crema de corp cu unt de shea și trufe de ciocolată de la Planet Spa, însă numai parfumul a sosit, crema urmând să vină mai târziu. Rare Gold este un parfum elegant și rafinat. Are un miros plăcut de ylang-ylang și bergamotă. Setul era la prețul de 44,99 lei.

 Rimel ColorTrend Total Curl - este preferatul nostru. Alungește, dă volum genelor și costă doar 9,99 lei.


 Ruj Kiss'n'Go de la ColorTrend - este pentru prima dată când încercăm aceste rujuri. Am ales două nuanțe, prima fiind Amethyst.


 
 A doua nuanță este Pink Holiday. Fiecare ruj a costat 7,49 lei. Sincer, ne așteptam ca rujurile să fie mai pigmentate. Sunt mai mult ca un balsam de buze colorat. Dacă doriți să obțineți un look natural, atunci rujurile merită încercate. Acestea pot fi folosite și ca balsam deoarece hidratează foarte bine buzele.


Am încercat să surprindem culorile pe care aceste produse le au, făcând poze din mai multe unghiuri.



Vă mulțumim că ați ales să citiți blogul nostru! xo xo xo

6 comentarii:

  1. cred ca o sa-mi iau rimelul la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rimelul l-am avut si eu, intr-adevar efectul e foarte frumos asupra genelor dar avea un miros cam ciudat si l-am aruncat. Momentan, mai am 2 incepute ( Farmasi si Maybelline) dar poate dupa ce exira acestea, ii voi mai da o sansa, poate am nimerit eu unul "stricat". :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nouă nu ni se pare că are un miros ciudat, poate ai nimerit unul mai "deosebit".

      Ștergere
  3. Arata foarte bine ambele rujuri.Rezista chiar daca sunt ca niste balsamuri de buze colorate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt foarte rezistente. Le recomandam daca vrei sa ai buze hidratate, dar nu si colorate.

      Ștergere