luni, 7 ianuarie 2013

My skin care routine - Oana

Bună, fetelor!

M-am gândit ca astăzi să vă povestesc puțin despre rutina mea de îngrijire a pielii. Cred că este foarte important să găsim produsele care ni se potrivesc, acest lucru fiind posibil doar după lungi cercetări și încercări deoarece pielea fiecărei persoane reacționează în mod diferit față de altele, cu toate că se folosește același produs.

My skin care routine arată cam așa:

 Trebuie să vă spun că am tenul mixt cu tendințe de îngrășare în zona T. De asemenea încerc să folosesc produse pentru tenul matur deoarece am 29 de ani și trebuie să am grijă ca ridurile să nu își facă apariția. Pot spune că am un mic avantaj deoarece ridurile apar mai greu pe un ten mixt sau gras.

Am împărțit produsele pe categorii: curățare/ demachiere/ tonifiere, exfoliere, hidratarea tenului, geluri de duș și hidratarea corpului.

 Pentru curățare și demachiere folosesc șervețelele Tea Tree de la dermaVio și soluția de curățare Thoroughly Clean de la Desert Essence. Șervețele conțin ulei de arbore de ceai, aloe vera și ulei de mentă. Îndepărtează foarte bine rimelul și fondul de ten. Loțiunea de curățare conține de asemenea ulei de arbore de ceai, fiind perfectă pentru tenul mixt și gras. Singurul minus este că provoacă usturimea ochilor, de aceea eu îl folosesc doar pentru curățarea tenului.

 Pentru hidratarea tenului am ales 3 creme:
  • cremă de zi cu lapte de capră de la ziaja (cumpărată de la un plafar cu suma de 21 lei) - hidratează pielea, permite aplicarea fondului de ten imediat, dar are un miros cam puternic ceea ce poate fi deranjant. 
  • cremă Cosmetic Lad de la Lush - o folosesc drept cremă de noapte.
  • cremă pentru ochi Anew de la Avon - îmi place că este hidratantă.
 Pentru exfolierea tenului folosesc zilnic Gentle Daily Exfoliant ( este un exfoliant sub formă de pudră, bazat pe enzime de fructe), iar de două ori pe săptămână folosesc loțiunea Liquid Gold, un produs care conține acid glicolic.

 Gelul de duș Twilight de la Lush a devenit de curând unul dintre preferatele mele. L-am cumpărat cu o reducere de 50%, ceea ce mi s-a părut o afacere bună. Dacă doriți să vedeți ce altceva ne-am mai luat, click aici. Dar să revenim la subiect! Vă spuneam că prefer gelul de duș Twilight deoarece ador mirosul de lavandă, îmi place că conține particule argintii care sugerează prezența stelelor pe cer în momentul înserării ( pe etichetă este scrisă o frază care îmi place foarte mult și care este plină de profunzime - "Because we are all made of stars.")
Pentru exfolierea corpului folosesc o cremă de duș cu aromă de lămâie de la Sephora în care adaug puțin zahăr.

Fiind iarnă, nu uit de hidratarea pielii corpului. Folosesc untul de corp cu aromă de lămâie de la Sephora pentru că miroase foarte bine, dar este și hidratant. Pentru mâini folosesc crema SOS Hand Concentrate de la Cien (Lidl) care nu are miros, pătrunde rapid în piele și o hidratează foarte bine. Îmi place că face o treabă foarte bună și pentru cuticulele mele uscate. Ultimul produs la capitolul hidratare este balsamul de buze de la Himalaya care îmi place foarte mult în special pentru mirosul său.

 Eu pot afirma că am ajuns într-un punct în care mă simt bine cu produsele pe care le folosesc, dar asta nu înseamnă că nu este loc de mai bine. Deci... căutările vor continua. Voi încerca să vă țin la curent în legătură cu produsele pe care le voi mai încerca. Sper că ați găsit utilă această postare. Dacă doriți un review detaliat pentru unul dintre produse, nu ezitați să îmi spuneți lucrul acesta în comentarii.

De asemenea nu uitați de primul nostru giveaway. Dacă sunteți curioase, click aici.
Vă îmbrățișez cu drag, Oana

6 comentarii:

  1. produsele tale sunt foarte tentante.


    La multi ani, Oana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La muuuulti ani Oana!Ma tenteaza foarte mult produsele Lush,crema si gelul de dus.Astept cu nerabdare un review al lotiunii Liquid Gold si toner-ului din prima poza.

      xo xo

      Ștergere
    2. Multumesc, Gabriela! Despre Liquid Gold am vorbit in postarea "Liquid Gold-O piele perfecta" din 10 noiembrie. Hugs

      Ștergere
  2. Am si eu gelul de curatare de la Desert Essence, insa ma enerveaza ca miroase cam urat si e foarte lichid, nu l-am mai folosit in ultimul timp. In rest nu am folosit niciunul dintre produsele tale, exfoliantii mi se par super interesanti... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar gelul nu miroase foarte bine, dar nu ma deranjeaza. Imi place ca lasa tenul foarte curat. xo

      Ștergere