joi, 24 ianuarie 2013

My skin care routine (Face&Body) - Daniela

Bună, fetelor!

Astăzi este rândul meu să vă împărtășesc rutina zilnică pentru îngrijirea pielii. Precizez încă de la început faptul că tenul meu este uscat și sensibil. Așa că, produsele pe care vi le voi prezenta conferă pielii o hidratare intensă și de durată.

 

 
Primul pas presupune curățarea tenului și am ales produse care potolesc setea de hidratare a pielii. Astfel, pentru demachiere folosesc șervețelele demachiante de la Pure, lapte demachiant de la Elmiplant, cât și Neutrogena Deep Clean. Îmi place foarte mult această combinație deoarece oferă pielii un plus de hidratare și tenul este curat. Prima etapă se încheie cu exfolierea tenului și folosesc produsul Spot Stress Control de la Neutrogena. Apa micelară Bioderma curăță în profunzime și tenul meu este gata pentru aplicarea următorului produs.

 
 Grease Lightning este nemaipomenit! Mă ajută să țin sub control apariția acneei și nu îmi usucă pielea.

 Îmi place să am pielea fină și catifelată, iar acest efect îl obțin în urma aplicării următoarelor creme pentru față:
  • Pentru zi: Hyaluronic Acid Day Creme de la DermaE
  • Pentru noapte: Nourishing Night Cream de la Biotissima
 
Pentru ochi și buze un strop de hidratare este necesar deoarece după vârsta de 30 de ani ridurile ne pot da bătăi de cap. The Yellow Stick de la Cococare își face treaba!
Mâinile sunt cele mai expuse factorilor de mediu, așa că le protejez cu Tiny Hands. Fiecare bucățică este prețioasă! Recomand acest produs ca și tratament pentru mâini.
Corpul îl răsfăț cu crema Bottom Butter de la Palmer's, care este extraordinară! Deși este un produs pentru copii, catifelează și hidratează pielea imediat ce îl aplic. Are o consistență cremoasă și se absoarbe repede în piele. Miroase atât de bine!

După o zi extenuantă de la serviciu, un mic răsfăț cu gelul de duș Twilight de la Lush este de dorit. Aroma de lavandă calmează pielea, iar somnul este liniștit.
Exfoliantul Foot Works de la Avon este cel mai bun pe care l-am folosit. Se poate utiliza cu succes și înainte de epilare.

Dacă doriți un review mai amănunțit despre unul dintre produse, vă rog să menționați acest lucru în comentariu.
Sper ca aceste rânduri să vă fie de folos.

Aveți grijă de voi! Daniela xo

4 comentarii:

  1. Foarte interesanta rutina ta, imi plac produsele. M-ar interesa Hyaluronic Acid Day Creme de la DermaE, daca ai putea sa ii faci un review. :)
    Merci, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta ii voi face un review deoarece este o crema foarte buna. Multumesc pentru comentariu, Simona! xo

      Ștergere
  2. hmmm... demachiantul de la Elmiplant mi-a sarit in atentie de mai multe ori, insa ma tot opreste gandul ca celelalte produse de la aceasta firma m-au dezamagit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi plac multe dintre produsele lor, dar demachiantul acesta este chiar bun. Cel putin mie imi place si se pare ca si pielii mele. Pupici!

      Ștergere