sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Cel mai bun deodorant

Bună, fetelor!

Sper că aveți parte de un weekend minunat în ciuda vremii de afară!
Astăzi doresc să vă vorbesc despre cel mai bun deodorant pe care l-am folosit vreodată. Și...cred eu...am încercat destul de multe. Unele albeau hainele, altele nu ofereau destulă protecție, multe conțineau aluminiu care, spun cercetătorii, poate avea efecte nocive asupra ficatului, oaselor, rinichilor și creierului. Sună destul de rău, nu-i așa?
Din dorința de a găsi o variantă cât mai naturală, dar și eficientă, m-am documentat și am aflat despre câteva produse cum ar fi deodorantul T'eo de la Lush (36, 80 lei) sau despre piatra de alaun.
Deoarece iubesc foarte mult Lush am decis să îi acord o șansă deodorantului T'eo.



Deodorantul se prezintă sub forma unei pudre presate, are un miros natural, a ulei de arbore de ceai, ienupăr și lămâie. Trebuie să precizez că este un produs unisex. Fratele meu îl folosește și este foarte încântat deoarece oferă protecție împotriva transpirației chiar și atunci când depune efort fizic intens.


Deoarece deodorantul T'eo este de fapt o pudră, poate fi mai greu de folosit. Am testat diferite metode și am găsit-o pe cea mai practică. Mai întâi presez bine o parte din deodorant până se transformă într-o pulbere fină. Nu îl folosesc pe tot deoarece pudra se poate tasa și devine mai greu de folosit. Plus că trebuie ferită de umezeală și căldură, așa că prefer să folosesc treptat acest deodorant. Produsul prezintă un înveliș de ceară pe una din părți, așa că am grijă o să îndepărtez înainte de a pune pudra în recipient.


M-am tot gândit ce recipient să folosesc. Am încercat savoniera, dar îmi era greu să iau produsul și să îl aplic pe piele. Mi-a venit ideea să foloses un recipient pentru sare deoarece are un aspect mai drăguț și pot să presar în palmă o cantitate potrivită de pudră.


Deodorantul se aplică prin presare, având grijă să nu frecăm prea tare pielea după ce ne-am epilat. Cu toate că produsul are un miros mai puternic și înțepător (asta și din cauză că are în compoziție bicarbonat), nu persistă pe piele sau pe haine, nu albește, putând fi îndepărtat cu ușurință. Este cel mai bun deodorant pe care l-am folosit până acum și nu cred că voi prefera un altul. M-aș dori totuși să testez și piatra de alaun pentru a face o comparație. Vă voi ține la curent cu impresiile mele. Până atunci mă bucur de acest produs minunat pe care vi-l recomand și vouă.

Să aveți un weekend reușit! Vă îmbrățișez cu drag!

4 comentarii:

  1. chiar vedeam acest deodorant și mă gândeam cum se folosește, că ideea de a-l freca nu-mi surâdea. Interesant, dar nu prea practic,m-ar enerva dimineața. :D Dar dacă e așa bun, merită

    RăspundețiȘtergere
  2. T'eo este un deodorant foarte bun! Dupa cateva utilizari te vei obisnui cu folosirea acestuia. Este chiar usor! xo

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant dar pare complicat de folosit !

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca pare complicat de folosit, dar chiar nu este. Multumesc pentru comentariu! xo

      Ștergere